вторник, 22 април 2008 г.

Вълшебство


Последните дни бяха много хубави.
В събота срещу неделя ходих на приказен детски имен ден на Лили /която е голяма/.Запознах се с весели хора, играх на много игри.. и бях аз- точно такава ,каквато искам да съм,а не каквато искат да бъда всички.
Смеех се много и плясках с ръце, задавах "неудобни" въпроси- "Кой ти е любмият филм", "Имаш ли си любимо число"... и пак се смеех. Ядохме сладкиши, танцувахме, пихме сокче...Най прекрасният имен ден ,на който съм била някога.
А тази сутрин сънувах вълшебен сън,който искам да се сбъдне. Беше приказно красив и топъл. На сън всички несправедливи неща са преобразуват в добри. Понякога човек пази спомените нежни в сърцето си,дори когато му се иска да ги няма там. Подадох ръка и отсреща видях обич. Независимо думите...всичко остава между нас.

3 коментара:

Анонимен каза...

'ма т'ва са ми любиимите въпроси:))
/също и - Какъв искаш да станеш като порастнеш? - Ако някой ми каже "не ща да пораствам", кеффф:))/
Вълшебството е в нас! Ние сме тези, които го създават и раздават навред.:))

Дани каза...

Тедиии... не се бях сетила за този въпрос... :)
Хайде като се върна да си направим детско посрещанеее /ихааааа...с много шоколад и бонбони :) /
Съгласна ?

Анонимен каза...

Дааа, даааа (пляс-пляс):)))
И без т'ва последните дни са едни потъмнели... и небето плачка...
бон-бо-ни, бон-бо-ни :D