четвъртък, 29 май 2008 г.

3


Днес отново ме налегнаха онези мисли. Една статия в интернет ми причини болка-сякаш ме хвана за ръката и ме повлече година назад. После разглеждах снимките и стисках телефона в ръка, но номерът не беше набран. Нещо спираше сърцето да последва мига. Може би хладният глас от предния ден бе причината за това.
...
Броя дните.Извадих и куфъра дори.Приготвих книжките...не зная какво друго да взема. Днеска си говорихме със Сашко и ми стана топло. Знам, че ще има някой, на който да разказвам после. Една мисъл ме изгаря от вътре,едно силно желание да сме пак заедно всички. По някакъв неописан начин Сашко,Еми, Боби,Митко,Вили и Петя застанаха на няколко стъпала зад моето "едно цяло" от училище-като второ "едно цяло", но не толкова плътно.
...
Изгубих се в последната книга и попаднах в друг свят. Не зная на къде да продължа сега. Да последвам този приказен свят или да избера книга,по -близка до този свят.
Говорих си с Давиде и Люби. Стана ми топло и близко.

Тези дни ще се оставя вятърът да води крилете ми.

3 коментара:

Niky каза...

ще те видя някой ден...
приказният свят - той е и в теб, не само в книжките - дори и да ги оставиш... :)

Анонимен каза...

Когато пътуваш, откриваш себе си...
Нали?
А възможно ли е да изгубиш нещо по пътя си?
Ако да, нека е частичката тъга, онази, с причудливата способност бързо да пораства и надвиква всички останали...

Гледах един филм. Всъщност, два.
В нашия свят не можеш да виждаш нещата така ясно - всеки поглед, всяко потръпване, музиката в хората...
Страх ме е.
->2

Дани каза...

Теди,когато пътуваш,откриваш нови неща-такива ,каквито не си виждал у себе си и в другите преди.Понякога откривайки нещо ново,губиш нещо старо.Но това не винаги води до лоши неща.Аз не искам да порасна.Понякога и по-малките от мене са по-големи.
Обещавам да следвам сърцето си,където и да ме отведе то.
Днес правих причудливи неща и се смях много по детски.Ядох палачинки с боровинков мармалад и исках онази играчка на Мечо Пух, която беше най -недостижима.
Мисля че за мене все още няма опасност :) Ще донеса слънце от пътуването и ще ти дам и на тебе.Гушкам те.